Det regnar i Stockholm idag!

Hejsan! Vädret suger, men konstigt nog är jag glad ändå. Försov mig imorse men hann ändå till lektionen, så grym som jag är. Slutade även halv 12 för att treorna ska ha studentlunch. Matte som sista lektion och jag fick veta mitt betyg, MVG ffS!
Nu sitter jag hemma hos Jennifer och skriver. Hennes bebis är ju tillbaka äntligen, så jag måste ju också inviga den. Vi håller på att laga mat eftersom att lunchen i skolan är inställd och jag inte ätit frukost. Makaroner och hotdogs, smaskens..

Ska ner och hjälpa till att duka nu, sedan ska vi in till stan med twinsen. Tror även att jag följer med Jennifer till Handen när hon ska skriva kontrakt med Vändelsö och så. Sedan kanske även en tripp till Bromma och möta upp Jennifers kusin (min kusinkusin typ) haha.. Ska ta några fina bilder som jag kan lägga in sen också. Hörs senare, puss!





Winnerbäck is the shit!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0