Refrängen mellan verserna

Hej! Igår hann jag inte blogga tyvärr för att jag flyttade. Så nu bor jag hos min mamma permanent. Jag har dock några saker kvar hos pappa som ska hämtas, men jag funderar hur jag ska få plats med alla saker. Haha hade åtta flyttkartonger med mig igår, och det var inte allt. Får inte ens in alla kläder i garderoben, oh my god! Dessutom hann jag också med en sväng till Outlet och Skopunkten med mamma. Testade massor med skor, men antinger var de för höga eller fula. Dock kom jag hem med en påse i alla fall.

  
  


Idag har jag gjort min bokrecension på engelska, grym som allt annat! Sedan har jag finslipat lite på min geografi, ska redovisa på torsdag (är fett nervööös!). Sista timmen har jag pakat upp några saker till, men tyvärr gick det inte så bra. Har hela rummet fullt med kläder och saker. Ska fortsätta imorgon och resten av helgen också.

Men nu är det dags att tänka på refrängen, tidig morgon imorgon. Håller tummarna för att jag kommer upp överhuvudtaget. Puss!

Lämna avtryck
Postat av: angelica

likadana skor som jag köpte ^^

2009-06-05 @ 15:33:38
URL: http://angelicasundman.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0