Landet idag

Hej! Har varit vaken ett tag redan, sedan halv elva faktiskt. Har duschat, ätit frukost och sprungit runt och letat efter min klocka som varit borta i två dagar. Var helt bombsäker på att jag hade glömt den hos Jennifer, men så var inte fallet. Den låg i mammas badrum ;s Nu kan jag i alla fall andas ut, mamma hade inte blivit glad om jag tappade den. Svindyr från quicksilver. *Stolt*.
När jag skrivit klart detta så ska jag bädda sängen, eller jag ska ta ut lakanen för den ska upp till landet. Min säng kommer imorgon äntligen! Sedan kan du sova hos mig hela tiden Jennifer... Ska väl också packa ner lite kläder och nödvändiga saker som jag kan överleva på i helgen. Merit here I come. Våldgästar huset och gå Samme på nerverna. vilken bra helg det kommer bli haha. Kommer hem på lördag eller söndag beroende på väder. Jag antar att jag inte kommer skriva så mycket, men något inlägg kan jag nog fixa. Nu måste jag börja slava för mamma, så jag får åka någongång. Skriver igen innan jag åker. Puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0