Lång dag i regnet

Hej, äntligen hemma efter en lång dag ute i regnet. Var först inne i stan och mötte upp twinsen och var en stund med dem, sedan drog jag och Jennifer till donken och satt där i två timmar. Vi var tvugna att vänta på att hennes kusin hade shoppat klart.. Och sjävklart då så missade vi tåget till Handen och fick vänta på nästa. (Apropå tåg, så påväg in till stan sätter sig en tant bredvid oss som luktade svett och bad böner. Vi skratta tills vi dog!) Väl framme i Handen så drog Jennifer iväg och jag satt själv på en läktare och kollade på småbarn som spelade typ rugby. Sedan fick jag träffa Jossan också, så långt mellan gångerna så det var trevligt!

 

Och med dessa bilder avslutar jag detta inlägg. Hejs! <3

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0