Studenten 2009

2009-06-05

Först vill jag bara säga grattis till mina bröder och min kusin till studenten. Victor, Robert och Caroline!
(Tyvärr har jag ingen bild på robert just nu)

 


Efter vi hade varit och kollat på utspringet så drog alla hem till pappa, och så kom massa släkt och vänner. Det blev värsta partyt och jag hade skit kul! Tyvärr blev jag lite av en barnvakt och sprang och jagade alla småttingar som var där. Runt nio tiden drog jag till jakan och mötte Jennifer och Pålle. Vi drog hem till honom en stund, sedan drog vi till Träffen på någon lame "fest". Men det var ganska chill ändå. Vid tretiden följde jag med Andreas hem och sov där.
Nu sitter jag här och väntar på middagen, sedan ska ajg iväg till jakan och möta Jennifer igen. Vet inte riktigt vart vi ska men det märker vi.

 

Lämna avtryck
Postat av: PÅLLE :D

hahaha :D

2009-06-06 @ 18:16:23

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0