Fem plus

Kvällen har utvecklat sig bra, och jag har kommit väldigt långt på min uppsats (dock har det gått lite sämre för min bokrecension). Men det finns ju en dag imorgon också och så har jag fredag på mig. Så jag känner mig lugn for now, däremot kan jag inte förvänta mig bättre än G men det duger för mig efter all förvirrning min lärare ger mig. Håller faktiskt med Sara lite där med hennes beskrivning; fitta och tant. Dock är jag inte lika grov, för jag får i alla fall uppmärksamhet från henne, haha! Sara i ett nötskal.
Som ni kanske kommer ihåg så delar jag ut plus till mig själv när jag varit duktig, och jag tycker att jag förtjänar ett nu. Jag är nöjd med min prestation idag (och jag vet att jag låter som ett freak, men det gör inget).
Jag vill vara lite udda för om man är som alla andra så är man ju inte unik. Då är man bara en i mängden som ingen lägger märke till. Och just nuär jag väldigt bra på att dela med mig av mina åsikten tack vare min uppsats jag skriver. Nej, nu ska jag sluta med detta och avsluta kvällen med några omgångar Texas Hold'em. Kan denna kväll bli bättre?

Imorgon gäller det att vara uppe med tuppen om jag ska hinna med morgonens sysslor. Hoppas att det inte snöar då, mitt humör sjunker för varje snöflinga som träffar marken. För säkerhets skull så ska jag in på smhi's hemsida nu och checka läget. Oj, vilket långt inlägg detta blev. Får fortsätta imorgon, peace out!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0