En liten bit i taget, och du kommer långt.

Hej! Nu är jag äntligen hemma efter en helg på fri fot! Det har varit en jobbig helg för min del haha, full vart hela tiden.
I lördags var jag ju uppe redan klockan sex (!) och bänkad i Täby badmintonhall klockan halv nio. Sedan satt jag och Merit där tills klockan sju, så jag var väl hemma igen vid nio. Och ingen middag eller lunch fick man heller. Så på vägen hem trodde jag att jag skulle dö. Frös som ett äckel, min blåsa höll på att sprängas och min mage höll på att vändas ut och in av hunger. Då köpte jag en choklad på pressbyrån hihi.
Dag två, alltså idag söndag, så var jag uppe klockan sju. Och det är ju sommartid nu så jag jag var helt confused igår kväll om hur mycket klocka skulle vara och när jag skulle upp och skit, och det tog på alla mina kvarvarande krafter. Men jag kom upp och iväg till hallen igen, klocka tio. Tyärr så förlorade Samme och nallebjörnen (någon gubbe från Lidingö som sa till mig "om jag hade varit 30 år yngre så kunde du fått en puss av mig", för att Samme och Merit pussades). Efter det så vare match mellan mig och Samme, han har ju spelat lite längre än mig så jag losade stort. Men han erkände efter att han var imponerad av mig för att vara nybörjare. Då blev jag superglad och nu ska jag börja spela och spö honom nästa gång vi ses! Mahah..
Från elva till tre satt vi i Täby och gjorde ingenting, lite segt men det gick! Lite sura miner från några håll och så haha, men så är det.
Ingen vila ingen ro, när jag var påväg hem så åkte jag förbi mamma och käkade middag med styvfar och bror. Fick glass och varma björnbär till efterrätt också, yummie.
Nej, nu blev det ett rekordlångt inlägg.. Ska ta en lång, varm dusch och sen ska jag sova. Puss!


Sötnosarna..

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0