Det brinner i fickorna på mig...

Hej! Som jag skrev igår morse så hade jag inga planer, men runt tre-tiden så åkte jag faktiskt in till stan och spenderade lite tillsammans med twinsen. Det blev en dyr eftermiddag, men jag kom hem med många godsaker! Bland annat, håll i hatten, ett par rosa chinos. 

 



Idag så ringde Erica och väckte mig runt elva. Och tur var väl det annars hade väl jag sovit bort hela dagen, haha.
Vi åkte in till stan (igen) och självklart så gjorde jag av med ännu mera pengar. Som min pappa brukar säga; Det brinner i fickorna på mig! Och så sant som det är sagt så kom jag hem med ännu en väska, en tröja och ett midjeskärp. Jag har överträffat mig själv ännu en gång. Och det var tur att min far inte var hemma, annars hade jag fått höra hur tragisk jag är. Och troligtvis så hade han dragit in mitt studiebidrag framöver. Jag fick dessutom i mig en kladdkaka, och mumma så god den var. Onyttig as hell men underbar as heaven. Imorgon så är det nya tag, inga onyttigheter på hela veckan. Och jag har ju min alldeles egna Anna Skipper, lucky me!




Jag längtar till våren då jag kan börja använda mina byxor samt köpa nya skor, klänningar, bikini. You name it!
Jag var och åt middag med Jacob också (styvfar), och vi spelade lite kort m.m. Jag vann en av två, känns skönt att man inte är största losern!
Men nu vet ni allt jag gjort denna helg. Can't wait till nästa..
Tidigt morgon imorgon. Godnatt, puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0