Kasta inte bäver i trähus

Kom hem från Täby för ett litet tag sen och har hunnit vara ute med hundarna och ätit middag. Plånbok
Nu har jag beställt linser för ett halvår och det känns kanon. Eller ja, så bra som det kan göra när man har dålig syn you know.
Kom inte från skolan förrän runt fyra då jag och Jennifer gick till jakan snabbt så jag kunde köpa min efterlängtade plånbok. I  love it! Fast den jag köpte var vinröd.
Mitt utvecklingssamtal imorse gick jättebra och jag hade superfina omdömen så nu är pappa stolt och jag ska tigga mer pengar varje månad. Sedan fick jag vara med på Jennifers samtal och leka hennes målsman, haha det var kul..  By the way så blev vårt arbete kanonbra! Är nöjd, även fast det tog sin tid och slet på våra humör.

Ja, det var väl nästan hela min dag kortfattat. Nu ska jag sätta fart på hjärncellerna och skriva klart min miljöuppsats och kolla lite på matten.. Avslutar med ett klockrent citat. Har hittat min nya favorit sida, citatsnurran.se. Hörs senare, puss!

"Rökning dödar. Och om du dör så mister du en viktig del av ditt liv."


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0