Att ha pengar är bra, att ha kontroll över pengar är bättre.

Hej, kom hem för en liten stund sen bara. Jag var förbi mamma och skulle hämta mina byxor, men sen stann ade jag på middag. Åt dessutom årets första jordgubbar, gud så gott det var! Fick en stor sommarlängtan...
I alla fall idag var jag ju som sagt ledig, och för att utnyttja tiden på bästa sätt så åkte jag och Jennifer in till Kista. Några timmar senare kom även Malin och joinade oss, och till sist kom Marcus. Vi gick runt och lodade i många timmar tills vi bestämde oss för att åka hem. Men jag fick med mig en bikini och ett par skor. Tyvärr är jag pank igen, trots att jag fick studiebidraget för endast en vecka sen plus pengar från mam&pap för busskort. Jag förstår inte vart alla mina pengar tar vägen!
Aja, nog om det. Jag blir ledsen bara jag tänker på det haha. Måste söka hjälp eller klippa bankomatkortet, får se vad jag gör.

Nu över till viktigare grejer, nationella på onsdag, torsdag och fredag. Jag lider verkligen...


Obs, bikinin sitter inte lika bra på mig haha.

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0