Back in business!

Home sweet home, som man brukar säga.
Jag är hemma och jag lever fortfarande. Helgen har varit great (förutom söndag morgon, pain!).

Fredagen började med skola, sedan hem till Jennifer och lämna all packning jag hade med mig (och det var a lot!). Sedan var det bara att hoppa in i bilen och bege sig till Munktorp i Köping på pensionärskalas. Massa kakor, läsk och tårta haha, det var väldigt gott och roligt faktiskt. Kanske för att vi barn satt inne i köket själva? Vi svängde förbi Maxi stormarknad på vägen hem och köpte frysta bär så jag och Jennifer kunde göra sorbet. Sedan blev det kisstop på donken också.
     I lördags, hör och häpna, så var jag och Jennifer ute och sprang. Sedan körde vi ett styrkepass i solen. Snacka om att jag var tvungen att skriva till pappa och berätta! Inte nog med det, vi cyklade dessutom 2 mil på kvällen, fram och tillbaka till farmor och farfar. Jag är så bäst! Vi bakade äver choklad fudge, men vi misslyckades så det blev typ kola. Men gott var det!
     I söndags vaknade jag av att jag hade ont i magen, och snacka om att jag hade det. Jag hatar fittmensvärk! Låg inne i badrummet och skakade som ett asplöv och hyperventilerade samtidigt som jag försökte ringa till mamma. När jag hade kommit hem så gick det över, och jag satte mig och målade staket med mamma resten av dagen. 

... Och nu sitter jag här i mitt rum och lyssnar på walking in memphis. Så fucking bra, ny favorit! Ska snart packa ihop lite saker och åka till mamma för att äta lasange. Yummie, har suktat efter den i flera veckor. Måste även plugga så jag tar med mig datorn dit!

Nu blev det ett väldigt långt inlägg, så detta får räcka. Puss!

  

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0