Blödande hjärna och presenter

Just nu är jag så deppig. Dels för att det regnar och jag vill sova, men framför allt för att jag har suttit med min uppsats i nio timmar och inte kommit någon vart. Dessutom ska den vara inlämnad om tre timmar, oh my fucking god!
Bäst att jobba på tills hjärnan börjar blöda. Jag har satt en egen deadline på klockan tio, kan jag klara det?

Imorgon är solen tillbaka och jag och Jennifer ska sola. Vi har en lektion imorgon bitti men orkar inte gå på den. Vid fyratiden ska vi in till stan och kolla på presenter. Jag hatar att köpa presenter, det finns aldrig något billigt och bra. Sedan kanske man ska säga hej till Samme också som är på besök i Stockholm. Vi får se om han lyckas övertala mig haha.

Back to my school essay, puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0