Flyttar i helgen

Har varit väldigt aktiv denna kväll och gjort en del på mitt avslutande arbete i geografi. Det suger hästballe men det är något som måste göras, så jag får väl bara 'ta mig i kragen' och göra jobbet. Har kommit en bit på vägen så en liten tröst är det väl.

Imorgon flyttar jag till Jennifer över helgen och kommer inte hem förrän på söndag. Eftersom hon inte har någon dator så kan jag inte heller uppdatera, så det får bli på söndag. Vi ska chilla som fan, och farmor och farfar joinar oss. Vi ska ut och springa på lördag morgon, och sedan ska vi glassa i solen (om det blir någon) med hemmagjord sorbet, och schlagerfestivalen på kvällen! Jag är fett taggad för att se Malena..
Aja jag får berätta helgens händelser på söndag kväll. Jag kanske hinner skriva imorgon innan skolan, annars hörs vi på söndag. Puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0