Fröken duktig!

Idag hade jag sovmorgon till elva, jätte skönt. Men jag tog bussen till skolan för att det var alldeles för varmt för att gå, hela 20 grader! Första lektionen hade vi spanska och vi fick veta våra betyg från nationella och vart vi ligger. VG eller!? Så jävla stolt, VG för en halv termins presterande.
Vi fick även skippa geografin och gå hem och jobba med den, så jag och Jennifer tog en tripp till jakan och köpte kakor och risifrutti. När vi kom tillbaka till skolan och skulle ha datorkunskap så funkade inte datorerna så då fick vi gå hem. Bra jobbat!
När jag kom hem så tog jag fram dammsugaren direkt och städa hela huset. Såg ut som ett bombnedslag så jag var tvungen att fixa lite. Ni kan kalla mig fröken duktig!
FF FF FF! FF hela helgen och jag ska njuta! Inga hundar dessutom så det är bara katten som ska matas. Lovely!

Men nu ska jag duscha och sen äta, puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0