Hurtbullen är på gång

Hej! Kom precis hem efter en runda med hunden. Det är sant, jag den lataste människan på jorden, har varit ute och sprungit. Är så stolt över mig själv! Och inte nog med det, jag körde styrka också hoho här går det undan. Kommer troligtvis inte kunna röra mig imorgon, så otränad som jag är.

Ikväll är det plugg som gäller. Måste förbereda mig inför mina nationella prov på onsdag i matte och spanska. Och sedan har jag äver geografi prov på onsdag, alltså tre prov! Poor me.. Men jag kan trösta mig med att jag fick MVG- på samhällskunskapsprovet, wiho! Men nu ska jag chilla vidare innan jag tar tag i saker och ting. Puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0