I stora drag

Tjabba! Kom precis innanför dörren efter en kväll på donken. Drog först till Viksjö vid halv tio och när jag kom dit ville Jennifer till donken. Så vi började traska mot jakan för att åka in till stan, men icke sa nicke! Tåget vägrade gå när vi ville, så vi åka till Kallhäll och gick sedan till Stäket. Kom dit ungefär halv tolv och drog därifrån vid ett med nattbussen. Det var en trevlig kväll i stora drag..

Det är väl dags för refrängen snart, som min pappa brukar säga. Fast jag är inte sugen på att sova, jag vill ut. Men ändå inte, haha va jobbigt det blev nu.. Aja, ska in i badrummet nu för att ta bort smink och allt shit. Hörs när jag vaknar, puss!


Guess who?

 

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0