Igår + idag

Godmorgon! Har precis ätit frukost och ska snart gå in och ställa mig i duschen. Planerna idag är cero så här långt, men ska försöka få tag på Jennifer sen. Hon har äntligen köpt ett busskort så man kan ta sig något vart, wiho! Aja, ska ringa henne sen i alla fall.

Igår var jag i väg till Viksjö för att vara med twinsen. Det vart en mysig kväll med en väldigt lång promenad och massa snack. När det började regna runt halv elva så jag vi in och bänkade oss framför tvn med en popcorn skål i knät. När jag skulle dra hem så träffade jag Jennifer på station och vi snackade lite innan bussen kom.

  
   Måste börja packa snart också, jobbigt!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0