Soffpotatis

Hej! Igår var jag med Andreas. Vi kollade på film och så, haha. Det var roligt. Kom inte i säg förrän runt halv två och vid fyra vaknar jag av att min fulla brorsa kommer in i mitt rum och hoppar i min säng. Och inte nog med det så satte han på musik på högsta volym och somnade.. Självklart fick jag gå upp, fly förbannad, och stänga av skiten. Till slut somnade jag igen och vaknade kvart över tolv, väldigt skönt. Sedan dess har jag bara legat i soffan och kollat på film, bla. Twilight. Den var helt okej faktiskt, dock inte "fantastisk" som alla beskrivit den som.

Ikväll har jag inga planer alls, om ingen hör av sig. Vilket troligtvis inte kommer att hända haha. Aja, skriver senare. Puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0