Torsdag 14 maj

Hej,

Idag är det torsdag vilket betyder att det bara är morgondagen kvar innan man kan ta det lugnt och njuta av helgen.
Just nu ligger jag i sängen och skriver en uppsats, eller vad man nu ska kalla det, om Tunisien och Libanon. Man ska jämföra och shit och sedan redovisa inför klassen (PANIK!). Jätte roligt verkligen ^^.

I vanliga fall brukar jag få panik såhär när helgen, vad ska man göra liksom? Men inte today, redan uppbokad! Jag och Jennifer ska åka med farmor och farfar till Kolbäck och leka bönder imorgon. Kommer bli awesome, kanske lite flashbacks från Kreta? Kanske till och med blir ett stopp på godisbutiken också, en av Sveriges största (som alla heter nu för tiden för att få kunder). Fast jag bantar som vanligt, satan också!

Aja, nu ska jag avrunda mitt arbete och sedan ska jag ut och springa med hunden. Puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0