Måndag 25maj

Godmorgon, dock inte så god när man är uppe innan sju och inte vet om man har en lektion 8.20. Så jag valde att skippa den och börjar inte förrän halv 10, vad ska man göra fram tills dess?

Dagens viktigaste är att hitta min lapp om geografiarbetet. Måste verkligen hitta den så jag kan skriva klart mitt arbete, som ska vara färdigt på torsdag. Sedan måste jag även ut och röra på mig, en långpromenad i skogen med hunden lockar väldigt mycket. Beror på om jag har tid, annars ska jag ut och springa. Men vi får se hur det blir, bara jag hittar den satans lappen!
Nu ska jag se på tv, och om en timme ska jag gå. Hörs senare, puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0