Överansträngd hjärna och sura miner

Hej!

Min hemska dag är äntligen över! Tror fan att det har varit det värsta dagen i skoltidens historia.. Började klockan åtta istället för elva med nationella prov i matte, sedan nationella prov i spanska direkt efter. På svenskan skulle vi skriva en uppsats om myter typ, fattade inte. Efter den hemska och långa lektionen så var det prov igen, denna gång i geografi och slutligen sista lektionen; datakunskap.
Matten förväntar jag mig bra betyg, och spanskan borde jag få minst G i i alla fall haha (skitsvårt!). Men geografin var verkligen dålig, han inte skriva klart och jag kunde inte allt. Klart godkänt i alla fall så det är väl tur det.

Inte nog med att vi hade prov eller uppsats på alla lektioner, utan det skulle vara massa sura miner också. Vilket inte gjorde det hela bättre. Jag var otrevlig mot vår svenska lärare, vilket hon förtjänar med sina uppgifter.. OCh vissa andra var sura på varandra och blablabla.. Orkar inte ens ta upp det igen, men vi får se imorgon hur allt utvecklat sig.

Dagen fortsätter inte bättre när min svenska lärare säger att jag måste gör fittgrejen hemma....... Jag dampar satan alltså, och hon är det första jag ser imorgon bitti. Döda mig! Måste väl sätta igång redan nu, så jag kan göra annat sen.
Skriver senare ikväll om jag har något roligare att komma med än detta. Puss!







Min hjärna har gått i konkurs, överansträngd!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0