DJURGÅRDEN

Hej! Äntligen hemma efter en lång helg. Inte varit hemma sedan fredagmorgon. Har bott hos älskling hela helgen, med lite avstickningar här och där. I lördags drog Jennifer och twinsen iväg mig på farligheter. Gick runt med ögonbindel inne på Heron City i en hel timme, hade ingen aning om vart jag var. Vi gick på bio först (både jag och Jennifer grät som två jävlar), sedan bar det av till stan och käka middag och sedan tillbaka till älskling. 

Idag så åkte jag hem till farmor och farfar och käkade lunch och fikade, och sedan var det match mig lilla Samuel. Djurgården - Assyriska, vilken match alltså! Just nu är jag så lycklig! Går inte att beskriva känslan när jag stod där och slutsignalen gick. LYCKA!

Nej nu är det dags att sova, med ett leende på läpparna. PUSS


Söta lilla ifk;aren Samuel med min nya halsduk :) <3


Lämna avtryck
Postat av: Bänkman

Gulligt<3

2009-11-08 @ 22:32:08

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0