DUNDER HELG

Hej! Saknat mig? Jag bara försvann där i fredags jag vet, men oplanerat som det var så drog jag med puppe älskling hem till honom och sov där till idag, alltså två dagar. Vi har inte gjort så mycket alls, antingen så har vi legat i soffan eller så har han spelat innebandy som jag fått kolla på haha. Somnade nästan på alla (a).. Men roligt hade vi!

Idag drog jag med till Uppsala för att se viken damer spela, alltså Jennifer och co. De var riktigt grymma trots att de förlorade stort, men sånt händer ibland. Jennifer var i alla fall inte glad efter haha.. Samuel kom också dit plutten, för han saknar mig så mycket hihi. Det var också väldigt trevligt, dock fick jag spö :( ..

Men nu ska jag göra min matteläxa som jag har till imorgon, PUSS.


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0