HUR MÅNGA RUTOR GÖR MIG GLAD?

Hej! Kollade precis klart på det sista avsnittet av Band of Brothers. Så bra att jag till och med grät en skvätt. Världens bästa film måste jag säga. Och jag vet inte vad jag ska göra nu, om jag ska kolla om på alla avsnitten eller hitta en annan film. Haha..  
Det börjar dra ihop sig till jullovet också, och jag längtar grovt nu. Bara några pain-in-the-ass saker kvar i skolan, men nästa vecka börjar mitt jullov. Wiho, underbart..

Mitt argumenterande svenska tal hade jag idag också. Jag hade lite ångest innan och nervositeten spökade, men nu känns det toppen! Känns skönt att ha det gjort så jag kan fokusera på annat. Belönade mig själv med en choklad också, mums!

Men nu måste jag ta tag i läsningen igen, har bara cirka 120 sidor kvar till imorgon. Lycka till säger jag bara! PUSS


Lämna avtryck
Postat av: Bänkman

lycka till:D <3

2009-11-30 @ 20:58:01

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0