KVICK I TALAN

Hej! Äntligen fick man krypa ner i sängen, har väntat på det all day long. Efter skolan så följde jag med Jen hem så vi kunde få klart det där fucking grupparbetet, sedan joinade även Sara. Det började lite segt och flummigt, men när vi väl kom igång så flöt det på hyffsat! Och nu är vi klara med Koreakriget, endast några finjusteringar och bilder ska in. Dock har vi engelskan kvar som jag har mest ångest över...
Men nu är det två och en halv män as usual, tror att det är fjärde gången jag ska kolla igen alla säsonger i rad haha. Godnatt, PUSS

Jag avslutar denna dag med eett klockrent citat av Jen;
"En sak jag har undrat över är att när man äter en hamburgare så kommer det ut en korv."


Lämna avtryck
Postat av: Jen

Hahaha, ibland överglänser jag till och med mig själv! (;

Och för alla som undrar: Min arm mår bara bra!

2009-11-19 @ 23:11:09
URL: http://glasspastej.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0