MUSKELKNUTTE

Hejsan! Klockan är inte ens fyra och det är redan mörkt ute, deprimerande... Har egentligen företagsekonomi just nu men vi har eget arbete, och min grupp anser att vi är klara med allt vi kan göra idag. Om någon halvtimme eller så får vi sluta, då ska jag raka vägen hem och tvätta. Låter kul va? Halva garderoben ligger i tvättkorgen... Ska även försöka plugga engelska, utan att somna (!!!) Har nämligen gjort det två dagar i rad nu, inte bra.

Åå idrotten idag var vi på gymmet (ser ut som värstamuskelknutten just nu). Var väldigt skönt att få röra lite på mig och jag hoppas på träningsvärk imorgon! Ska fortsätta träna hemma idag, har nämligen bestämt mig för att börja träna upp mina ryggmuskel så min ryggsmärta försvinner.

Nu ska jag surfa lite på facebook, hörs sen.. PUSS


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0