ATT VÄLJA ÄR INTE LÄTT

Halloj! Flera timmar senare, och jag har fortfarande inte packat. Haha wtf? Ska åka om ett och ett halvt dygn och väskan är knappt öppnad. Men jag är inte orolig, har en hel dag imorgon att packa. Det som tar tid är att välja kläder och skor, problem eller?

Har sprungit runt som en fåne här hemma hela kvällen och försökt packa, men det går inte så bra. För när jag har lagt ner det i väskan så tar jag upp det igen nästa sekund för att jag behöver det. Så jag ger upp det där nu, och överlåter det problemet till Pontus imorgon. Han är så gullig och sagt att han skulle hjälpa mig haha.

Men nu är det dags att hoppa i pyjamaskläderna och sätta på en film . PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0