MED NÄSAN I BOKEN

Hej! Sitter uppe på mitt rum med stängd dörr och försöker plugga i lugn och ro. Men icke sa nicke, mamma kollar på Singing Bee där nere och jag hör lika bra som henne. Inte kul! Får väl höja volymen på min dator för att överrösta eller något. Som sagt så pluggar jag, extra(!), för att slippa plugga på lovet. Jag åker till Robert och USA den 22/10! Ska bli så skönt och då vill jag inte ha med mig massa onödigt plugg, bara det viktigaste. Så därför offrar jag min torsdagskväll till böckerna.. Snart klar dessutom, rättskunskap och engelska är redan klart. Har bara ett långt kapitel i min svenska bok som ska läsas.

Imorgon slutar jag klockan tio, för vi har ingen svenska. Super bra! Ska lägga en timme på svenskan då, jag, Jennifer och Sara. Så vi slipper sitta med den var för sig i helgen så slår vi våra kloka huvuden ihop! Vi får se hur det går.. Vid lunchtid ska vi åka in till stan och äta kinabuffé, mumsi! Får se vilken tid det blir, beror på Malin och hennes lektioner. Sedan blir det shopping för hela slanten! Dock inte för min del.. Kvällen är fortfarande oviss, men det återkommer jag med. Troligtvis så spenderas den med tvillingarna.

Men nu ska jag lägga ner några minuter på boken. PUSS!


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0