FILM DAGS

Dags att packa, tycker ni inte? Skulle ju göra det igår, men jag hann bara ta fram väskan innan jag tröttnade. Haha lyckat liksom. Men idag är jag illa tvungen till det, ska bara låta min kläder få hänga och torka en stund till. Spanskan var inställd idag, så vi fick sluta tidigare. Tack Stan! Haha ibland är han bara för puttinutti, tycker du inte det Jennifer?
Morgondagen är helt underbar! Naturkunskap klockan tio, sen slutar vi! Tre lektioner är inställda, kan man ha mer tur? Helt fucking underbart..
Men nu ska jag njuta en stund. Fixa något att äta och sen sätta på en film. Håller tummarna för att du inte krockar Jennifer! Se upp allihopa! PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0