MASKFRIA PLOMMON

¡Hola! ¿Cómo estás?
Impade över att jag kan spanska? Det är typ det enda jag kan haha.. Men lektionen idag gick jättebra, och lämnade in läxan (MVG). Jennifer fick min kladd också, så vi lämnade in likadana. Hoppas Stan in misstänker något bara..

Var förbi jakan en stund efter skolan med Jennifer och Sara för att hjälpa Sara lite med en present. Det gick väl sådär, sprang fram och tillbaka, hit och dit kändes det som haha. Vi var även upp till biblioteket för att låna en bok om Koreakriget. Grupparbete i historia...

Sitter och äter plommon nu, super gott plus att de är maskfria. Haha det skulle Jennifer gilla! Ska väl sätta igång med pluggandet så jag har lite fritid ikväll att bara ta det lugnt. Kan behövas!

Jennifer och jag inne på Carlings i våra mysiga mössor!


Lämna avtryck
Postat av: Jennifer

Maskfobi är INGET man skämtar om..



hittade vi affärens flashigaste mössor eller gjorde vi? Min rödrutiga var hetast!

2009-10-06 @ 21:51:34
URL: http://glasspastej.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0