NIO TIMMAR KVAR

Nu är det bara nio timmar kvar innan jag ska åka till flygplatsen. Det känns inte så verkligen än, men det brukar vara så för mig.

Idag slutade vi ju klocka elva, eftersom tre lektioner var inställda. Väldigt skönt om man frågar mig. Så jag, Jennifer och Sara satte oss i matsalen och åt var sista lunch tillsammans på flera veckor. Sorgligt! Vid halv tolv tiden kom Pontus till station så vi gick och mötte honom. Jennifer skulle hem och övningsköra så jag och Pontus gick och köpte ett par leggings och sen åkte vi hem till mig. Han skulle ju hjälpa mig att packa, tror ni han gjorde det? Nej nej.. Istället så bråkade vi hela tiden och slogs haha, kollade på youtube klipp och en halv film. Kul vare i alla fall för mig, tror han också tyckte det haha. 
Tillslut så ringde pappa och sa att han skulle hämta väskan om fem minuter så det var bara att lägga på en rem.. Tror jag har glömt hälften och väskan väger bly. Lyckat!


Gosh! I'm gonna miss u like hell...

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0