RÖTT ÄR SÖTT

Godmorgon, goddag? Whatever..
Vaknade inte nu om ni tror det haha, vaknade redan halv elva. Inte likt mig att vakna så tidigt på helgerna, men det kan ju bero på att jag däcka igår klockan tolv med mobilen i handen och datorn på, haha så kan det gå.

Men i alla fall, satte precis på en tvättmaskin och ska snart gå in i duschen. Känner att jag behöver det, efter att ha legat i sängen hela dagen. Dock har min bror ockuperat badrummet och man vet aldrig hur lång tid det tar, så jag får väl hitta något annat att göra en stund. Kanske provligga vår nya, sköna, röda soffa som kom igår!

Nu blev han klar äntligen (tog bara en kvart).. Så ska duscha nu, puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0