SÖNDAG

 

Var nästan ett dygn jag skrev senast. Har inte varit hemma så har inte haft möjligheten att göra det. Var ju tänkt att jag och Jennifer skulle åka hem efter matchen, men så blev det icke. Vi drog med Pontus hem till honom i Vendelsö och käkade gott och kollade på film. Mys! Vid ett-tiden så kom min brorsa och hämtade oss. Var hemma vid runt två och då hade jag ingen större lust eller ork att skriva.

Var uppe redan vid tio, det sved att kliva ur sängen. Men det var bara att kliva upp, gå raka vägen ner till tvättstugan och hänga upp min brors tvätt. Nu sitter jag och kollar på reprisen av Idol och väntar på att klockan ska bli 13.45 för då kommer farmor och farfar och hämtar mig. Ska åka till Sjöstadshallen i Hammarby och kolla på Jennifer match. Vendelsö - Hammarby. Får väl syn på Pontus där också, så ska umgås lite med honom. Bra dag!
Måste börja packa ikväll också, inte långt kvar nu...

Ska börja fixa mig snart, hörs ikväll. PUSS


Hj: Vendelsö-Tullinge
Pontus match, han står längst bak.


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0