TÍTULO EN ESPAÑOL

Min fråga jag ställde tidigare har inte blivit så mycket tydligare. Ska skriva en uppsats om lycka, men jag vet inte riktigt vad det är.. Hur ska man förklara eller formulera sig? Jag får klura lite på det i några dagar, kanske kommer något bra svar under veckan? Jag hoppas på det i alla fall.

Har suttit med min styvfar i nästan en timme och försökt göra min spanskaläxa. Tur att han är mexikan, annars hade det aldrig gått! Han översatte och sa vad jag skulle skriva, så skrev jag det. Supernöjd över min prestation! Haha..

Nu ska jag ta ut linserna och tvätta bort sminket. Sedan ska jag mysa ner mig i sängen och tänka lite på vad lycka är för mig. Kanske blir ett 2½män avsnitt också om jag hinner, för ikväll har jag lovat mig själv att jag ska sova tidigt! Vi får se hur länge det löftet håller. En timme?

En liten hälsning till Bubbe! Tack för att du hjälper mig :) Over and out.



Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0