25 FEBRUARI

Stort grattis till min kusin Jennifer som fyller 18 år idag!

Torsdag idag och vi började elva med wordprov, som är väldigt enkelt. Gjorde klart det på femton minuter och nu sitter jag och väntar på de andra. Hoppas att vi ska gå och äta sen, kebabgryta är gott.

Imorse var jag vaken redan klockan sex (!) och kollade på första perioden mellan Sverige-Slovakien. Dock somnade jag om sen och läste på text-tv imorse att de förlorat, vilket var väldigt synd. Grattis till Sveriges längdstafett herrar som tog guld i alla fall!

Slutar kvart över tre och ska då hem och läsa någonting vi har i svenska till imorgon. Sedan ska jag förbereda mig inför sista dagen innan sportlovet. Ska bli så skönt att slippa skolan i nio dagar. Nej nu ska jag stressa Jennifer och Sara lite så vi kommer härifrån. PUSS


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0