ALDRIG MER 4/2 - 2010!

Hej! Tänker inte kommentera dagen. Kan dock säga att det har varit en jävlig dag och jag har bara velat gå hem. Men jag klarade mig igenom den med min värdighet i behåll, förutom spanskan... Har precis ätit dagens första och sista måltid också, det var inte gott och jag var inte alls hungrig (?)
Kom hem vid fyra och sedan dess har jag läst isländsk diktning till provet imorgon, alltså ca fem timmar. Har varvat med romanen Röde Orm och nu har jag endast hundra sidor kvar som ska vara klart på söndag. Lycka till!

Dagens goda gärning: Städerskan kom aldrig (?) så jag städade hela huset och bäddade rent i sängarna. Mamma blev glad och jag får pengar, woho!

Håller tummarna för dig älskling medan jag duschar! En lång och välbehövd dusch väntar alltså. PUSS


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0