BLÅBÄRSPAJ OCH KONSEKVENS

 Hallå där! Sitter just nu hemma hos twinsen och väntar på att de ska äta färdigt. Jag är inte hungrig så jag klarar mig utan mat.
Prov i isländsk diktning idag och det gick chockerande nog bra, har bara några fel som jag vet om just nu. Men jag hoppas på ett VG *pil upp* i alla fall. Satt kvar i skolan till kvart över tre och väntade på jen som skrev ett andra prov. Efter det så gick vi hem till twinsen och åt blåbärspaj och bullar, smaskens! De fick även sina presenter i förskott. Den ena presenten var sanning- och konsekvensspelet, mycket roligt som man ska spela påverkad! Haha..
Och nu sitter jag här och väntar på de små liven som jag skrev i början. Undra va vi ska hitta på sen? Jen är på statslagsträning, *håller tummen för henne*, så vi får underhålla hos själva på bästa sätt.

Ska smsa älskling nu tror jag, saknar honom.. PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0