I FJÄRRAN LAND

Håller just nu på att skriva en novell,
I fjärrans land, som är förlagd till vikingatiden.
Har hittills skrivit en och en halv a4,
och jag tror att två sidor var max. Så jag får väl korta av allting
sedan så jag inte skriver för mycket (första gången det händer i sånt fall).
Den är väldigt dålig, men jag orkar inte lägga ner hela min själ i den.
Så det jag lyckas åstadkomma på ytan nöjer jag mig med.

Nu ska jag bara ta det lugnt en stund och inte göra någonting. Efter det tror jag nog att jag ska gå och hugga ner skogarna på mina ben (a). Ska nog börja ta hand om mig själv lite mer, nu när jag ser ut som en skog hela jag..
PUSS


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0