LÖRDAG I HELHET

Hej! Vaknade upp reltivt tidigt imorse, runt tio faktiskt. Men det är väl inte så konstigt med tanke på att jag somnade mit i matchen igår. Somnade i pausen mellan första och andra perioden och vaknade sedan perfekt till tredje perioden men lyckades somna om direkt igen. Bra match dock, det lilla jag såg..

Denna dag suger just nu, för jag städer och fixar lite och det är aldrig roligt. Fixade tvätten för jag är så duktig, ska dammsuga mitt rum (av någon anledning så är det skitigt igen. Tog två dagar), och skriva klart min novell hade jag tänkt. En riktig skitdag med andra ord. Ikväll är det dock jag, Jen och dogsen framför melodifestivalen. Woho..

Back to work. PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0