LÖRDAG

Hej! Igår var det den 26 februari vilket betydde att Erica och Pålle fyllde år. Båda fick ett grattis av mig för jag är så snäll..
Var hemma en snabbis vid femtiden efter att ha varit i skolan och i Kista med Malin, fixade mig snabbt och drog direkt till Erica som hade kalas. Mycket folk och det var väldigt trevligt. Kom inte hem förrän runt ett.
Denna lördag spenderades i sängen framför vänner säsong 7 fram till nu. Är hemma hos pappa och ska bo här i fyra dagar nu och ta hand om hundarna.. Jippi, mitt lov spenderas hemma med två hårbollar. Man vill ju inte ens gå ut och rasta dem för att de regnar så mycket.

Ikväll är det melodifestivalen och glass, tröstäta lite kanske? Hell yeah... PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0