STRESSIG VECKA FRAMFÖR MIG

Hej! Vi fick papper idag så vi kan välja iv-val till trean, och jag har ångest. Ska jag välja engelska c eller inte? Ångest, ångest, ångest..

Dagen har gått väldigt långsamt och jag var inte hemma förrän strax efter fem. Sista lektionen var företagsekonomi och då hade jag prov, eftersom jag missade det första. Det gick inte så bra och var svårare än jag trott, för att vara ett omprov. När jag gick till skåpet efter kändes det som att jag var själv kvar i skolan, inte en kotte var kvar typ..

Trodde att jag skulle få en lugn vecka när det gäller läxor, men det visade sig att jag hade fel. Alltifrån engelska och svenska till matte och naturkunskap. Inte kul må jag säga! Och jag som lovade älskling att hjälpa han med sin läxa, måste hålla det också. Det blir en stressig vecka med andra ord. Men det är bara att bita ihop. Måste fortsätta skriva klart min engelska uppsats nu och sedan ska jag hjälpa mamma med maten. PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0