TIDEN ÄR KNAPP

Hej! Har varit vaken sedan tio tror jag(?) och sedan dess har jag kollat på Vänner, smsat med pojkvännen, ätit frukost, duschat, lämnat ljushållare till Jen (till hennes mamma) och pluggat. Har fått massa gjort och klockan är inte ens två. Jag känner att jag kan få mycket gjort idag, kanske till och med ska tvätta lite. Men bara kanske.
Dagens plugg är; läsa ut Röde Orm (cirkus 45 sidor kvar), göra matteläxa och lära mig allt (har läxförhör imorgon), plugga företagsekonomi och dubbel bokföring (prov imorgon, missade första). Kanske till och med ska börja spåna lite på Aktiekuskapsarbetet jag och S ska göra. Vet fortfarande inte hur, men det visar sig sen.

Måste fortsätta nu om jag vill ha lite fritid sen att göra annat. Så fullt fokus nu i några timmar (minuter) och sedan slappa resten av dagen. Sounds good, huh? PUSS


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0