VI BOR I SVERIGE

Blir så irriterad på sl.. Man kan ju inte göra någonting utan att behöva tänka på om tåg är inställda eller försenade. Helt omöjligt att komma i tid till någonting när informationen om allting inte fungerar heller. Skärpning! Det är bara lite snö.. Vi bor för fan i Sverige..

Älskling kommer hit om en stund. Om tågen lyckas komma i tid. Annars så får jag väl se honom sent ikväll när han har promenerat hela vägen från Upplands Väsby haha. Myskväll ikväll står först på min lista.
Hittills har jag inte gjort mycket alls. Tvättat lite, städat badrummet och bara gått runt och tyckt synd om mig själv. Ätit bulldeg har jag också gjort, så nu har jag jäst tre storlekar. Buhu... Ska ner och kolla läget lite nu. PUSS


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0