BAND OF BROTHERS

Godmorgon eller god eftermiddag kanske.
Vaknade tidigt idag för att vara mig, klockan tio närmare bestämt. Jag gick upp direkt och gjorde havregrynsgröt, men innan jag hann börja så fick jag yrsel och spykänsla. Men det gick över efter ett tag och då myste jag ner mig i sängen igen med min gröt och kollade på de sista avsnitten av Band of Brothers. Tror inte att det finns någon bättre film alltså!



Henry V was talking to his men. He sad; "From this day to the ending of the world, we in it shall be remembered. We lucky few, we band of brothers. For he who today sheds his blood with me shall be my brother."


Nu ska jag göra lite nytta tänkte jag. Dags att ta fram naturkunskapsboken och läsa lite. Har massor att plugga men jag förmår mig inte att göra matten, spanskan, läsa romanen Röde Orm eller plugga till rättskunskapsprovet. But it's a start. När jag läst klart ska jag sätta på en film, som jag inte sett denna gång haha. PUSS


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0