BUS(S) TISDAG

Hej! Har precis gjort klart matteläxan så nu kan jag stryka den från min göra-lista, skönt! Ska läsa igenom min laborationsrapport i naturkunskap och sedan skicka in den också. Allt går som på räls just nu.

Denna dag har varit hemskt lång, så jag och Jen bestämde oss för att ta en paus på några timmar. Vi satte oss på bussen mot Mörby men i Danderyd så valde vi att hoppa av och ta första bästa bussen hem igen. Vi gick under vägen för att komma upp på rätt sida och då ser vi att bussen kommer, så vi lägger på en fin rusch och när vi kommer på ser vi att det är samma buss som bara varit och vänt. IQ-befriade barn! Ingen skada skedd, förutom att jag fick en hjärtattack av ruschen.
Väl framme i jakan så tog vi tåget hem till farmor&farfar för en liten fika och småprat. Dumlekakor is the shit! Vi var där i ungefär en timme innan det var dags att bege sig till skolan igen, för dagens sista lektion (halv fyra) aktiekunskap. Onödig lektion som varade i ungefär tjugo minuter.. 

Och nu sitter jag här och försöker fördriva tiden på bästa sätt utan att hungra ihjäl. Ikväll serveras mammas underbart saftiga och goda kycklig, can't wait. Känner lukten upp till övervåningen. Omg omg, jag svälter... PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0