DRÖMMARNAS LAND

Hej! Söndagen är över och nu återstår bara ångest över skolan imorgon. Jag har haft en mysig dag med sötnos. Vi kollade på tv, spelade nintendo och skojade lite. Men sen var han tvungen att åka hem, jag saknar dig redan.

Filmen It's complicated igår var helt underbart bra och rolig. Bra kväll i övrigt också, plus på den.

Nu är det dags att borsta tänderna och krypa ner själv under täcket denna gång. Kommer bli kallt och jag kommer ha alldeles för mycket plats, kom hit..
Ska nog smsa Jen och snacka lite skit medan jag tittar på Vänner och väntar på att John Blund ska svepa med mig till drömmarnas land. Hoppas jag träffar dig där. Godnatt! PUSS


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0