FRIDAYY

Godmorgon (?)
Fredag idag, vilket betyder helg och Uppsala. Dock kommer jag inte få så mycket helg eftersom jag har prov nästa vecka så jag måste plugga som en jude, kul liksom... Men ska få mysa med sötnos så jag är glad ändå, var en och en halv vecka sen sist jag såg honom :((((

Jag och Jen fördriver tiden i en av skolans datasalar. Vi har 55 minuter att spendera så jag ska göra det på bästa sätt, texas hold'em på facebook. Det var väldigt länge sen och jag tänkte passa på medan jag sitter vid en dator som inte hackar så mycket eller är så seg. Det det blir nog bra!

Direkt efter skolan ska jag ju som sagt till Uppsala och möta upp kusin. Så det blir inga mer inlägg förrän imorgon kväll om jag lyckas sno datorn från Sam. Trevligt helg! PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0