HOW I MET YOUR MOTHER

Det blev inget pluggande idag, det blev ingenting egentligen. Bara dega, men det behövs ibland också. Framförallt om man ska klara av måndagarna. Tror inte jag kommer klara av den ändå, men vi får se. Ska upp tidigare än vanligt för att gå med Sara till umo, cause I'm such a good friend (!) så jag ska avrunda min söndag nu. Bara ett avsnitt till sedan blir det sova för mig! Har snart sett hela säsong ett av How I met your mother. Så bra! Ny drog! Tur att jag har några säsonger till, så jag överlever. Godnatt! PUSS


Lämna avtryck
Postat av: pålle

föööööörstå när man måste vänta hela tiden mellan varje nytt avsnitt :(.. såååååååå jääääävla bra barneys suit song, min ringsignal <3

2010-01-17 @ 21:06:44

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0