JAG SKA BE TILL GUD

Nu har jag läst allt ifrån vikingar till lagar och äktenskap. Det var en salig blandning må jag säga och mycket tråkigt, men säkert behövligt. Provet imorgon kommer gå åt pipsvängen rent ut sagt, satsar på ett IG+. Jen satsar på IG 'pil upp', så vi ligger ungefär på samma nivå. Så fuck torsdag säger jag bara. Fuck, fuck, fuck.. Det blir inte heller bättre när jag vet att dagen börjar 8.20 med spanska. Döda mig fort.

Jag är tydligen rik. Jag är lycklig. Jag är knäpp. Livet är kanske ganska bra ändå?

Nu ska jag gå och fixa mig, trixa med linser, tvätta bort sminket och borsta tänderna. Ja det vanliga helt enkelt. Sedan ska jag läsa igenom rättskunskapen en gång till och be till gud. Godnatt! PUSS


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0