KORTKOMMANDON

Info & Layout igen. Har precis gjort klart alla uppgifter, det gick jättesnabbt och var enkelt. Nästa lektion börjar 12.05 tror jag, Rättskunskap, så nu sitter jag bara och fördriver tiden. Troligtvis så kommer vi inte ens ha någon lektion, 'eget arbete' som han brukar kalla det.
Väntar på att Sara och Jen ska bli klara också så vi kan gå och chilla i en kub istället. Kanske plugga lite på engelskaläxan så man inte failar första förhöret.

Ska hem till pappa efter skolan tror jag och mysa lite med mina vovvar, och även tigga hjälp om sommarjobb-sökning. Skriver igen när jag kommer hem om datorn vill funka. PUSS


Te hecho tanto de menos!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0